reklama

O čom to celé je?

Ako vlastne vznikajú vzťahy..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

 Ak by vás toniekoho napadlo – tak nie. Nepíšem to len preto, že mám po vzťahu. Je to lenďalší z mojich myšlienkových pochodov, ktorý som si dokázal uchovať v hlavea vymačknúť ho sem. :)

 Včera cestoudomov z piva (mal som len dve takže to neboli ani alkoholické myšlienky)ma z ničoho nič napadlo ako vlastne vznikajú vzťahy. Napadli ma trimožnosti. Možno viete o ďalších, môžete ma obohatiť.

 Prvá – dlhodobédobré kamarátstvo (áno aj také je) medzi mužom a ženou zrazu prerastie dodačoho iného a je po kamarátstve.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Druhá – láska naprvý pohľad. Myslím, že tu ani nie je o čom. Dvaja ľudia sa stretnú a obajahneď podľa motýlikov v bruchu vedia, že to je ten pravý.

 A tretia –niekoho spoznáte, kto je vám sympatický. Je vám sympatický čoraz viac, aletreba mu to dať najavo. Čo teda spravíte. Zavoláte ho von, rozprávate sa,smejete sa, stretávate sa čoraz častejšie. A práve pri tejto poslednejmožnosti ma dačo napadlo. Nie je to tak trochu vynútená láska?


 Nie, nie somzatrpknutý. Neodsudzujem ani jeden spôsob a osobne uprednostňujem druhý a tretí. Láska je fajn, je to úžasný pocit ľúbiť a byť ľúbený. Aj keď hej, láskaobčas bolí. A ja dúfam, že ju opäť nájdem. Len neviem kedy.. :)

Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu