reklama

Vieš

Krátke vyznanie jednej malej blondínke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: internet)

Vieš, že nikdy nezabudnem na tú chvíľu keď som ťa prvý raz uvidel. Malé nežné stvorenie, o ktorom som vtedy ešte netušil, že mi raz tak zmení život.

Vieš, že naša prvá pusa bola jedna z tých najkrajších vecí. Hoc som sa k nej presviedčal nesmierne dlho.

Vieš, že keď si mi prvý raz povedala, že ma ľúbiš tak som bol najšťastnejší človek na svete.

Vieš, že každá chvíľka s tebou je ako sen. Sen, ktorý nechcem aby sa nikdy skončil.

Vieš, že keď od teba ráno odchádzam do práce, už chcem aby bol večer a my sme boli zasa spolu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieš, že sa rád zobúdzam vedľa teba. Ale ešte radšej zaspávam.

Vieš, že ťa nikdy nesklamem. Nedokázal by som si to odpustiť.

Vieš, že si tá, vedľa ktorej chcem zostarnúť.

Vieš, že ťa milujem..

Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu