reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

reklama

Uvažovanie

Čo mám proti Maďarom

Jaroslav Zelenka

Čo mám proti Maďarom

Hm no nič. Sám mám v žilách maďarskú krv. Len neznášam tie reči voči nim..

  • 4. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 105x
  • 90
Futbalová repre na Tehelnom poli..

Jaroslav Zelenka

Futbalová repre na Tehelnom poli..

..zas a znova a tak dookola.

  • 29. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 237x
  • 10
O čumení na plafón

Jaroslav Zelenka

O čumení na plafón

Je mi teplo a nudím sa.. Aj keď som v robote.

  • 10. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
  • 11
Sme majstri. Hurá?

Jaroslav Zelenka

Sme majstri. Hurá?

Hurá sme majstri. Ale za akú cenu.

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 921x
  • 5
O čom to celé je?

Jaroslav Zelenka

O čom to celé je?

Ako vlastne vznikajú vzťahy..

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 4
reklama
To je ale k...

Jaroslav Zelenka

To je ale k...

Toto sa mi stalo tento týždeň v autobuse.

  • 26. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 860x
  • 6
Prečo si to robím?

Jaroslav Zelenka

Prečo si to robím?

No tak presne toto ma napadlo dnes ráno v autobuse cestou do práce.

  • 28. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 101x
  • 13
Hviezdičky s črepinou

Jaroslav Zelenka

Hviezdičky s črepinou

Máme tu Nový rok 2008 a ak sa Vám doteraz zdalo, že Vám niečo chýba, tak teraz zistíte, že už Vám nechýba nič. Začínajú sa prvé Hviezdičky s črepinou v tomto roku.

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
O nočákoch, sbs a vôbec...

Jaroslav Zelenka

O nočákoch, sbs a vôbec...

Keď v lete začala nová nočná doprava v Bratislave bol som veľmi milo prekvapený. Nočáky konečne začali chodiť častejšie, dokonca aj ich trasy boli zmysluplnejšie ako pri starom systéme. Avšak prišiel november a s ním vytrezvenie zo sna menom „konečne dobrá nočná doprava“.. Náš ctený Dopravný podnik mesta Bratislava na čele s pánom Záhradníkom sa rozhodol, že tento model nočnej dopravy treba zaťažiť nadštandardnou tarifou.

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 918x
  • 46
reklama
SkryťZatvoriť reklamu