reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

reklama

Ako som cestoval

Ako sa nestratiť v Ríme

Jaroslav Zelenka

Ako sa nestratiť v Ríme

V polovici tohto mája si moja manželka splnila jeden zo svojich cestovateľských snov a strávili sme spolu zopár dní v Ríme. Keďže sme pred cestou zisťovali rôzne informácie, zistili sme, že na rôznych stránkach sú už pomerne nepresné informácie. A zároveň by som sa chcel podeliť o zopár skúseností, ktorým sa vy môžete vyhnúť. :)

  • 19. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 025x
  • 2
Chlapča v autobuse

Jaroslav Zelenka

Chlapča v autobuse

V sobotu, cestou na Bratislavskú hlavnú stanicu. Malé chlapča, jeho mama a mamin priateľ. Paťo. Rozhovor, ktorý som radšej nechcel počuť..

  • 27. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 978x
  • 20
O krásnom žlto-zelenom autobuse II

Jaroslav Zelenka

O krásnom žlto-zelenom autobuse II

DPB sa ozval. A ten autobus, čo nezastal, tam vlastne stál. Len ja som si to nevšimol..

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 422x
  • 7
O krásnom žlto-zelenom autobuse

Jaroslav Zelenka

O krásnom žlto-zelenom autobuse

...ktorý zabudol zastaviť na zastávke.

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu