reklama

Hviezdičky s črepinou

Máme tu Nový rok 2008 a ak sa Vám doteraz zdalo, že Vám niečo chýba, tak teraz zistíte, že už Vám nechýba nič. Začínajú sa prvé Hviezdičky s črepinou v tomto roku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

A je to pravda! Skutočne to boloto jediné čo mi ku šťastiu v tomto ešte stále mladom roku chýbalo. VidieťJU a jej reláciu. Teraz mi už je jasné, prečo som v poslednej dobezle spával, prečo som sa v noci prevaľoval z jedného boku na druhýa ráno som vstával tak skoro. Bolo to kvôli NEJ... Chýbala mi. Jejzamatový hlas, jej krásna blond hriva a jej dve krásne chirurgickyupravené oči. Síce som JU aj tak vídal v našich najobjektívnejšíchdenníkoch, týždenníkoch. Veď nás všetkých predsa zaujíma ako sa vyvíja jejvzťah s priateľom, koľko utratili za dovolenku, prečo sa musia udobrovať.Dokonca sa preukázala ako glosátorka v niektorých reláciách. Ako človek,ktorý má k „tomu“ čo povedať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale predsa. To nebolo to, po čom moje srdce pišťalo. Chcel som ju vidieťv jej relácii. Pikantnej, šťavnatej, plnej zaujímavostí a erotiky.Relácii, v ktorej nie je žíaden iný moderátor. Len ONA. A včerakonečne nadišiel ten čas. O trištvrte na jedenásť. Zaznela znelkaa objavila sa ONA. ERIKA: Nesklamala ma. Opäť vystavila na obdiv svojekrásne oči. Povedala múdrosť zo začiatku, poskytla nám prehľad o čom dnesjej relácia bude a..

 ...a ja som radšej odišiel písať tento blog. Tejto umelo (teraznemyslím jej oči) vytvorenej a pretláčanej celebritky a jej múdrostísom sa už fakt presýtil.

Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu