reklama

Mrzí ma to

Prečo? Lebo ťa mám rád.. Lebo si to ty.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
ja a moji rodicia
ja a moji rodicia 

 Mrzí ma, že ajkeď viem, že si dobrý človek nevieš povedať, že ma máš rád. Mrzí ma, že minevieš povedať, že si na mňa hrdý, ale pred kamarátmi keď tam nie som mapochváliš. Mrzí ma, že chybu si hľadal vždy vo mne, aj keď bola indea v iných. Mrzí ma, že si radšej s kamarátmi na pive ako doma,lebo máš pocit, že tam nezapadáš. Mrzí ma, že sa nevieme porozprávať ako dvajadospelí ľudia. Mrzí ma, že sa neodvážim ísť za tebou s dákym problémom,lebo sa bojím, že mi nepovieš to, čo potrebujem počuť. Mrzí ma, že nechceš ísťso mnou na futbal keď ta volám. Mrzí ma, že poriadne nevieš, čo majú tvojisynovia radi a vždy pred dákym sviatkom stresuješ. Mrzí ma, že máš ku mne takývzťah ako si mal so svojím otcom, aj keď si sa zaprísahal, že to tak nebude keďsom sa narodil. Mrzí ma, že si to vzdal..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Aj napriek tomuneviem čo by som bez teba robil. Keď si dostal žlčníkový záchvat a videlsom ťa v sanitke bolo mi do plaču. Bál som sa, že ťa stratím. Toho,s ktorým som šoféroval jeho cisternu keď som bol malý. Teda ja som lentrochu točil volantom, šoféroval si ty. Človeka, ktorý voľakedy hral so mnoua mojími kamarátmi futbal. Človeka, ktorý sa so mnou a mojimi bratmichodil sánkovať. Bál som sa, že prídem o svojho otca.Teba tatko..

Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu