reklama

Už je to rok..

Opäť som si raz uvedomil, ako čas letí. A spolu so mnou viac ľudí okolo mňa. Už je to rok čo sme inžinieri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
hrdi inzinieri
hrdi inzinieri (zdroj: autorov archiv)

Takto pred rokom ach to bol pocit. Kráľ sveta je slabé pomenovanie. Môjdlhoročný boj so školou sa konečne skončil. Priznávam sa bez mučenia, žez dobrého a vzorného študenta zo základnej školy už toho vo mne veľaneostalo. Na výške som sa učil len tak akurát – aby som prešiel. Červený diplomma akosi nelákal..

Od prvého ročníka som sa na skúšky nijak zvlášť neučil, pripravoval som sadva-tri dni. Iba keď mi už horela pod zadkom poriadna vatra som sa učil dlhšie.Áno aj ťaháky som pravidelne používal. O tom, ako sa dali spraviť niektoréskúšky napíšem niekedy inokedy. Ešte aj diplomovku som skutočne začal písať asitri týždne pred odovzdaním. A aj tak som ju odovzdal až po termíne. Ozajtouto cestou pozdravujem moju diplomovú vedúcu doc. Richterovú a ďakujemjej, že to s nami vydržala. Lebo ono nás tých expertov bolo viac. :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na štátnice som sa učil až týždeň. Jeden z troch okruhov som sa užučil len z ultra výcucu, ktorý mal miesto asi sto strán dákych dvadsať.Málo? Stačilo. Aj keď ako sa hovorí, blbí majú vždy šťastie. A ja som homal. Keby sme mali inú štátnicovú komisiu, tak si to celé asi zopakujemv septembri. Nič to však nemení na fakte, že nervy som mal v kýbli.A riadnom. Nejedol som poriadne asi tri dni, moje telo si tonevyžadovalo.. Odpovedal som ako posledný, keďže podľa abecedy som bol na konciv našej skupine. Ten čas, čo som čakal vonku a potom sa vnútripripravoval. Jaj chcelo sa mi kričať, niečo rozbiť, proste dostať tú nervozituzo seba von. Po odpovedi som vyšiel von a hneď sa zosunul na zadok. Odúľavy.. Vedel som, že som to zvládol. Ten rachot kameňa, čo zo mňa padol muselbyť počuť až do Košíc. Ešte som aj pobavil spolučakateľov na ortieľ, kedže sami roztrhli nohavice na zadku. :) Keď nám komisia oznámila výsledky mal som odšťastia slzy na krajíčku. Dokázal som to.. Som inžinier. Vyšiel som pred školua z plného hrdla zareval od radosti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čože som to vlastne skončil? Hm tú našu električkovú školu, ako jus radosťou niektorí ľudia volajú. Ekonomickú Univerzitu a jejObchodnú fakultu, odbor Obchod – marketing. Čo tam potom, že len malá hŕstkaz nás pracuje v oblasti, ktorá sa o túto špecializáciu aspoňobtrela. Hlavné sú tie tri písmenka pred menom. No nie?

A ešte dačo. Mal som a vlastne aj mám trochu výčitky svedomiavoči svojim spolužiačkam. Tie sa to učili dlhšie a poctivejšiea predsa dostali horšie známky ako ja. Lebo nemali to šťastie ako ja..

Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu