reklama

Čo mám proti Maďarom

Hm no nič. Sám mám v žilách maďarskú krv. Len neznášam tie reči voči nim..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (90)

Minule som si spomenul pri ďalšom z mojich nespočetnýchnevyspytateľných myšlienkových pochodov, že ešte na základnej škole som maljednu lásku. Presne takú, kde sa držíte hanblivo za ruky a občas si dáteakurát tak pusu na ústa. :) Dievčinu, ktorá mala maďarské korene. Spomenul somsi ako sme sa dávali dokopy a za mnou prišiel môj kamarát, ktorý chodil s jejkamarátkou. Klasická otázka: „Chcel by si s ňou chodiť?“ A ešte viacklasická bola aj druhá „ A nevadí ti, že je Maďarka?“. Povedzte mi prosímniekto ako mohol môj 12 ročný kamarát mať niečo proti Maďarom. Z vlastnej hlavyto nemal, pochybujem že v tom veku mal s nimi dáku negatívnuskúsenosť. Tobôž keď jeho mama pochádzala s Galanty a po maďarskyvedela tiež.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Iný príklad. Z mojej rodiny. Bohužiaľ.. Môj otec občas tiež rádvykrikuje rôzne hlášky, ktoré sú mierené proti Maďarom. Neviem žiadnureprodukovať (na šťastie), ale nelíšia sa od tých „krčmových rečí“ typu Maďariza Dunaj a podobne. Pričom moja mama pochádza z juhu StrednéhoSlovenska (Tornaľa), jej rodičia, teda už len babka, je maďarskej národnosti a inakako po maďarsky sa u babky skoro ani nerozprávajú.

Hej určite sa teraz niektorým vzkypí krv v žilách, ozvú sa národnostnécity. Veď my sme boli nimi utláčaní a ja neviem čo a preto ichnenávidím. Hoci je rok 2008. Prídem na Južné Slovensko a ozvú sa na mňa pomaďarsky. Pre mňa totálne hlúposti, ktoré nemajú takú váhu aby som niekohonenávidel. Ja sám voči maďarom nič nemám. Nemám mať prečo. Je to človek akokaždý iný. Hlupáci, ba čo priam idioti sa nájdu všade. Vôbec to nezáleží odtoho kto má akú národnosť. Ale to by sme neboli my, ľudia jednoduchí, aby sme nemaliv sebe aspoň trochu nenávisti a absenciu vlastného názoru na niektoréveci.

Jaroslav Zelenka

Jaroslav Zelenka

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek, ktorý by bol schopný ísť hrať futbal aj so zlomenou nohou.. ale inak som úplne normálny a mám pekný život Zoznam autorových rubrík:  FikciaUvažovanieSpomínanieSúkromnéNezaradenéAko som cestovalŠportové frky

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu